REGULAMIN SERWISU

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Przepakuj-plecak.pl (nazwa sklepu), dostępny pod adresem internetowym https://przepakuj-plecak.pl, prowadzony jest przez Aleksandrę Śmierzyńską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Wrażliwa Kreatorka Aleksandra Śmierzyńska, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6312296404, REGON 528532410.
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu. 

§ 2

Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Wrażliwa Kreatorka Aleksandra Śmierzyńska,, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6312296404, REGON 528532410.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep/Platforma – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://przepakuj-plecak.pl. 
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą (głównie kursy online, czyli tzw. Produkty cyfrowe).
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Ul. Chabrów 36/35, 45-221 Opole. 
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: ola@przepakuj-plecak.pl 
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 602 345 580. 
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:  39 2490 0005 0000 4530 0028 0098.
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 8:00-16:00. 

§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome, Mozilla FireFox, Safari, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera.
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,
  4. zainstalowany program FlashPlayer.

§ 5

Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. 
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. 
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: Imię i nazwisko, adres e-mail,  numer telefonu. 
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy: 

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient otrzyma zamówiony Produkt na adres mailowy podany przy zakupie lub otrzyma szczegółową instrukcję postępowania w celu otrzymania dostępu do Produktu.
  2. W przypadku oznaczonych Produktów, w szczególności Kursów, Sprzedawca udostępnia Treści Cyfrowe w określonych odstępach czasu, tj. Klient po zawarciu Umowy otrzymuje dostęp do części Treści Cyfrowych, natomiast kolejne Treści Cyfrowe składające się na Produkt są udostępniane w terminie wskazanym przez Sprzedawcę (przykład: po zakupie Produktu Klient otrzymuje dostęp do 1 lub 2 modułów Kursu, po upływie tygodnia dostęp do kolejnego modułu Kursu i tak dalej). Treści Cyfrowe mogą być udostępniane zarówno w Sklepie, jak i poza Sklepem (np. w Grupach Społecznościowych). 
  3. Dostęp do zakupionych Produktów może być udzielany przez Sprzedawcę na czas oznaczony lub nieoznaczony. Informacja o tym, na jaki czas przysługuje Dostęp do danego Produktu, jest wskazana na stronie danego Produktu i przekazywana Klientowi przed zawarciem Umowy.
  4. Sprzedawca dostarcza Produkty w wersji obowiązującej na dzień dostarczenia Produktu i nie zapewnia Aktualizacji po dniu dostarczenia Produktu — chyba że w opisie Produktu zostanie wyraźnie wskazane, że Produkt obejmuje także Aktualizacje w późniejszym terminie.
  5. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  1. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
  2. Płatności elektroniczne
  3. Płatność kartą płatniczą.

6. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta: 
  4. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

§ 10

Grupy Społecznościowe

  1. Sprzedawca oferuje Klientowi możliwość dołączania do Grup Społecznościowych w mediach społecznościowych — zgodnie z informacjami przekazanymi przez Sprzedawcę. Sprzedawca we własnym zakresie decyduje o rodzaju mediów społecznościowych, jakie będą wykorzystywane do tworzenia Grup Społecznościowych. 
  2. Zasady udziału Klienta w Grupie Społecznościowej określa regulamin medium społecznościowego, w którym została utworzona Grupa Społecznościowa. Sprzedawca może również określić własny, odrębny regulamin dotyczący udziału Klienta w Grupie Społecznościowej (o ile medium społecznościowe oferuje taką możliwość). Jeżeli z odrębnego regulaminu Grupy Społecznościowej nie wynika inaczej, na potrzeby udziału w Grupie Społecznościowej Klient jest zobowiązany:
    a) przestrzegać zasad dotyczących udziału w Grupie Społecznościowej;
    b) korzystać z Grupy Społecznościowej zgodnie z jej celem i przeznaczeniem;
    c) odnosić się z szacunkiem do innych Klientów;
    d) nie publikować, zamieszczać, wysyłać lub w inny sposób nie rozpowszechniać treści o charakterze obraźliwym lub w inny sposób niezgodny z dobrymi obyczajami. W szczególności Klient nie może zamieszczać takich treści jako postów lub komentarzy albo wysyłać ich w formie wiadomości prywatnych do innych Klientów;
    e) nie prowadzić jakiejkolwiek działalności gospodarczej, promocyjnej lub w inny sposób komercyjnej bez uprzedniej zgody Sprzedawcy. 

3. Zapis Klienta do Grupy Społecznościowej może nastąpić na czas określony lub czas nieokreślony, zgodnie z informacjami podanymi przez Sprzedawcę. Udział w Grupie Społecznościowej może być ograniczony czasowo w szczególności w odniesieniu do Kursów — Sprzedawca może przyznać Klientowi dostęp do Grupy Społecznościowej na czas trwania Kursu oraz odebrać go z chwilą zakończenia Kursu.

4. Jeżeli Klient narusza niniejszy Regulamin lub odrębne regulaminy, Sprzedawca ma prawo zawiesić lub wyłączyć Klientowi dostęp do Grupy Społecznościowej, jak również ograniczyć dostępne funkcje, używając opcji dostępnych w danym medium społecznościowym. Przed zawieszeniem lub wyłączeniem dostępu, jak również ograniczeniem funkcji Sprzedawca powinien umożliwić Klientowi złożenie wyjaśnień oraz ewentualnie usunięcie naruszeń, które mogą spowodować zawieszenie lub wyłączenie dostępu do Grupy Społecznościowej.

5. Klient ma prawo w każdej chwili opuścić Grupę Społecznościową z własnej inicjatywy i bez negatywnych konsekwencji w zakresie Dostępu do Treści Cyfrowych.

6. W przypadku, gdy Sprzedawca postanowi o likwidacji danej Grupy Społecznościowej, poinformuje o tym Klienta z wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 7 (słownie: siedem) dni. Po tym upływie ustalonego terminu Sprzedawca est uprawniony do usunięcia Grupy Społecznościowej, w tym również skasowania wszelkich treści, jakie były zamieszczane w Grupie Społecznościowej.

§ 10

Odpowiedzialność Klienta

1. Klient ponosi odpowiedzialność wobec Sprzedawcy na zasadach ogólnych prawa, w tym ponosi odpowiedzialność również za działania osób trzecich, z którymi wykonuje Umowę, lub którym powierza wykonanie Umowy w całości lub w części, jak za swoje działania.

2. Klient w szczególności ponosi odpowiedzialność wobec Sprzedawcy za:

a) korzystanie z Platformy niezgodnie z Regulaminem, w szczególności poprzez wykorzystywanie jej do celów niezgodnych z przeznaczeniem;
b) spowodowanie szkody osobie trzeciej podczas korzystania z Platformy, w szczególności w postaci naruszenia jakichkolwiek praw osób trzecich;
c) prowadzenie działalności bezprawnej z użyciem Platformy;
d) naruszenie praw własności intelektualnej lub innych praw niematerialnych przysługujących Sprzedawcy lub osobom trzecim;
e) opóźnienia w wykonywaniu obowiązków przewidzianych w Regulaminie;
f) brak zapłaty lub dokonywanie zapłaty z opóźnieniem;
g) przekazanie nieprawdziwych, niekompletnych lub w inny sposób niezgodnych ze stanem faktycznym albo prawnym informacji na potrzeby korzystania z Platformy.

3. W przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z jakimikolwiek roszczeniami wobec Sprzedawcy z tytułu korzystania z Platformy przez Klienta, Klient zwalnia Operatora z odpowiedzialności wobec tej osoby trzeciej, a także pokrywa wszelkie udokumentowane koszty, jakie poniósł Sprzedawca w związku z tymi roszczeniami. Zastrzeżenie to nie dotyczy Klientów będących konsumentami.

§ 11

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient co do zasady może odstąpić od Umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej zawarcia, składając oświadczenie o odstąpieniu. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn Użytkownik powinien przesłać Operatorowi oświadczenie na piśmie lub w postaci elektronicznej, zgodnie z danymi kontaktowymi Operatora. 
  2. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. 2020 poz. 287, z późn. zm. — dalej: u.p.k.) Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy:

a) o świadczenie Usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości;
b) o dostarczanie Treści Cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 21 ust. 2 u.p.k.

  1. Jeżeli został spełniony którykolwiek warunek przewidziany w ust. 2, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn.
  2. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 35 u.p.k. Z wyjątkiem tych kosztów Strony są zobowiązane zwrócić sobie nawzajem to, co świadczyły do czasu odstąpienia od Umowy.
  3. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności, do zwrotu których jest zobowiązany.
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niej z żadnymi kosztami.

§ 12

Reklamacja

  1. W przypadku stwierdzenia, że Umowa nie jest wykonywana zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Klient może złożyć reklamację.
  2. Reklamację można złożyć:

a) poprzez wysłanie reklamacji na adres elektroniczny: ola@przepakuj-plecak.pl;
b) poprzez wysłanie reklamacji na piśmie, najlepiej listem poleconym — na adres Sprzedawcy.

3. Reklamacja powinna zawierać:

    a) imię i nazwisko (ewentualnie firmę) Klienta;
    b) dane kontaktowe;
    c) szczegółowy opis, na czym polegała niezgodność wykonania Umowy z Regulaminem.

    4. Po otrzymaniu reklamacji Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie — drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny.

    5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia złożenia reklamacji.

    6. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktu Cyfrowego zgodnie z Umową, Klient może złożyć reklamację, w której wezwie Sprzedawcę do dostarczenia Produktu Cyfrowego. Jeżeli pomimo tego wezwania Sprzedawca nie dostarczy Produktu Cyfrowego niezwłocznie lub w dodatkowym terminie umówionym pomiędzy Stronami, Klient może odstąpić od Umowy. Klient może odstąpić od Umowy bez wzywania Sprzedawcy do dostarczenia Produktu Cyfrowego, gdy:

      a) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności będzie wyraźnie wynikać, że Sprzedawca nie dostarczy Produktu Cyfrowego;
      b) Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu Cyfrowego miał istotne znaczenie dla Klienta, a Operator nie dostarczył go w tym terminie.

      § 13

      Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

      1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
      2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
        a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 
        b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 
        c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

      § 14

      Rozwiązanie umowy

      1. Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę z ważnych przyczyn leżących po jego stronie, z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 1 (słownie: jeden) miesiąc, ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca, w szczególności w przypadku:

      a) cofnięcia, ograniczenia, wygaśnięcia, zmiany uprawnień lub warunków prowadzenia działalności przez Sprzedawcę, w szczególności w następstwie wydania decyzji administracyjnej, innego orzeczenia lub zmiany prawa;
      b) utraty przez Sprzedawcę możliwości technicznych, finansowych lub organizacyjnych, pozwalających wykonywać Umowę na dotychczasowym poziomie;
      c) zmiany charakteru działalności prowadzonej przez Sprzedawcę;
      d) zamknięcia Platformy.

      2. W przypadku rozwiązania Umowy przez Sprzedawcę z przyczyn leżących po stronie Klienta, Klientowi nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Sprzedawcy z tego tytułu, jak również nie przysługuje zwrot uiszczonych należności. Ograniczenie to nie dotyczy Klientów będących konsumentami.

      3. W przypadku Umowy dotyczącej Usług, która została zawarta na czas nieokreślony, Klient może rozwiązać Umowę z Operatorem w każdej chwili, przesyłając oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy lub zaprzestając korzystania z Usług nieodpłatnych (np. poprzez usunięcie konta Klienta, rezygnację z newslettera itp.).

      4. Z zastrzeżeniem ust. 6, w przypadku Umowy dotyczącej jakichkolwiek Usług odpłatnych Klient może wypowiedzieć Umowę wyłącznie z ważnych powodów. W przypadku rozwiązania Umowy bez ważnego powodu Klient może zostać zobowiązany do naprawienia szkody tym wywołanej, na zasadach ogólnych prawa.

      5. Sprzedawca może wprowadzić mechanizmy dotyczące gwarancji jakości lub satysfakcji. W takim przypadku Klient, najpóźniej w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy, może zrezygnować z nabytych Usług Cyfrowych, przesyłając Sprzedawcy drogą elektroniczną oświadczenie o rezygnacji.

      6. Klient powinien wskazać przyczynę, dla której nie jest zadowolony z Usług Cyfrowych. Po otrzymaniu oświadczenia o rezygnacji Sprzedawca zwraca Klientowi zapłaconą cenę w pełnej wysokości.

      7. W przypadku nabycia Treści Cyfrowych, które są dostarczane częściami przez Sprzedawcę, kliknięcie przycisku “Anuluj subskrypcję” nie powoduje ani odstąpienia od zawartej Umowy, ani jej rozwiązania.

      § 15

      Dane osobowe w Sklepie internetowym

      1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
      2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
      3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być: 
        a) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
        b) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. 

      4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

      5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. 

      § 16

      Postanowienia końcowe

      1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

      2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

      3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 

      4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

      Your Bag
      Shop cart Your Bag is Empty